FACEBOOK ♥ ♥ ♥ INSTAGRAM

wtorek, 17 grudnia 2013

Najtrudniejsze początki.

Witam na swoim blogu, tych którzy mnie znają i tych którzy dopiero zobaczą moje prace :) Mimo, iż mam sporo zrobionych już rzeczy, postaram się dodawać je powoli, m.in. dlatego że szkoła i inne zajęcia czasami całkowicie pochłaniają mój czas i nie mam niestety chwili by zabrać się za cokolwiek. Nie chcę też tego zrobić byle jak :) Myślę, że blog będę prowadzić regularnie i moje prace spodobają się chociaż niektórym osobom :)


Na dziś przygotowałam mojego ostatnio zrobionego zwierzaka! 
Tinka - lisek czyli mój uroczy piórnik :) 



  
Uwielbiam dodawać te słodkie kuperki do moich prac!



W środku ma kieszonkę na różne małe rzeczy, które niepotrzebnie walały się w moim poprzednim piórniku. Fajna rzecz na naboje do pióra, zakładki itd.

Miłego wieczoru!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :)
I zapraszam do obserwowania.