FACEBOOK ♥ ♥ ♥ INSTAGRAM

czwartek, 26 grudnia 2013

Myszka Miki

Cześć :) Jakoś nie idzie mi prowadzenie bloga, brak mi czasu, zapominam, ale dziś zmotywowałam się żeby wstawić zdjęcie ostatniej rzeczy jaką zrobiłam na zamówienie ostatnio.

Jest to pokrowiec na telefon w kształcie Myszki Miki 



Było to nie lada wyzwanie, telefon jest duży to i pokrowiec musi być duży, a obawiałam się że taki większy pokrowiec nie trafi do serca właścicielki - ale myliłam się i ten przeuroczy Miki zyskał dom tuż przed świętami :) Dodatkowo na zdjęciu jego pupa wyszła bardzo ciekawie! Szyjąc myszę zaciekawiłam nawet młodszą siostrę do oglądania tej bajki.  ^^ Jest wykonany z flauszu i polaru - bardzo miłych w dotyku materiałów, a przy okazji flausz jest dość gruby. Mój królik jak dotąd nie pozwolił zniszczyć się ekranowi komórki a przyznam, że często ląduje na ziemi. 

Wesołych Świąt, mimo, że już końcówka!
Trzymajcie się :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz :)
I zapraszam do obserwowania.